dilluns, 24 de febrer del 2014

El primer dia de classe cada alumne va dibuixar i retallar la seva mà.
Cada una de les mans van formar un arbre. Els colors eren els típics de la tardor.
Encara el tenim a la classe!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada