dilluns, 19 de maig del 2014
Participació al Certamen de lectura en veu alta del CRP, al Centre de Lectura.
Hem Participat Certamen de lectura en veu alta organitzat pel CRP de Reus, Baix Camp , al Centre de Lectura de Reus. N'estem molt contents!
El passat dimarts dia 8 d'abril va ser un dia molt especial per un noiet molt eixerit de l'escola.
Va llegit el conte " El Monstre de colors" a totes les classes de l'escola. Sí sí, a totes. Des de P3 a 6è, i podem dir que els va agradat molt i que va rebre molts aplaudiment i felicitacions. És que ho va fer molt i molt bé.
El color groc era el seu.
Felicitats !!!!
Però la història no s'acaba aquí, per que al dia següent, el dijous 9 d'abril, vam anar al Centre de Lectura de Reus i vam participar junt amb altres nens i nenes.
Mireu que content que estava.
Ho va fer molt i molt bé. Si una paraula hagués de definir el moment seria : FELICITAT.
Enhorabona!!!!
dissabte, 17 de maig del 2014
El racó de les "Màscares d'aliens i extraterrestres"
Hola seguidors!
L’Escola Celia
Artiga té un nou “look”. Està preciosa.
Cada dia apareixen nous petits espais on els nens i nenes poden descobrir aspectes
sobre l’Univers.
Alguns dels nens
i nenes que venen a l’aula del Carrasclet, han pogut fet un taller molt creatiu. Hem imaginat com
són , si n’hi ha, les cares dels habitants d’altres planetes i les hem dibuixat. Ens han sortit unes màscares molt
divertides.
Mireu:
Així que ara tenim un racó on pots mirar-te en un mirall i saber com et queda la màscara d'extraterrestre o d’aliens) que més t’agrada.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)












