Hem Participat Certamen de lectura en veu alta organitzat pel CRP de Reus, Baix Camp , al Centre de Lectura de Reus. N'estem molt contents!
El passat dimarts dia 8 d'abril va ser un dia molt especial per un noiet molt eixerit de l'escola.
Va llegit el conte " El Monstre de colors" a totes les classes de l'escola. Sí sí, a totes. Des de P3 a 6è, i podem dir que els va agradat molt i que va rebre molts aplaudiment i felicitacions. És que ho va fer molt i molt bé.
El color groc era el seu.
Felicitats !!!!
Però la història no s'acaba aquí, per que al dia següent, el dijous 9 d'abril, vam anar al Centre de Lectura de Reus i vam participar junt amb altres nens i nenes.
Mireu que content que estava.
Ho va fer molt i molt bé. Si una paraula hagués de definir el moment seria : FELICITAT.
Enhorabona!!!!





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada