dilluns, 19 de maig del 2014

Participació al Certamen de lectura en veu alta del CRP, al Centre de Lectura.


Hem Participat Certamen de lectura en veu alta  organitzat pel CRP de Reus, Baix Camp , al Centre de Lectura de Reus. N'estem molt contents!


El passat  dimarts dia 8 d'abril va ser un dia molt especial per un noiet molt eixerit de l'escola.
Va llegit el  conte  " El Monstre de colors" a totes les classes de l'escola. Sí sí, a totes. Des de P3 a 6è, i podem dir que els va agradat molt i que va rebre molts aplaudiment i felicitacions. És que ho va fer molt i molt bé.



 




El color groc era el seu.

Felicitats !!!!

Però la història no s'acaba aquí, per que  al dia següent, el  dijous 9 d'abril, vam anar al Centre de Lectura de Reus i vam participar junt amb altres nens i nenes.

Mireu que content que estava.



Ho va fer molt i molt bé. Si una paraula hagués de definir el moment seria : FELICITAT.
Enhorabona!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada